Marketing konsumencki

Pokonywanie barier w celu połączenia konsumentów z zaufanymi firmami na całym świecie.

Opracowujemy i przeprowadzamy strategiczne kampanie, które pomagają firmom zbudować silne i długotrwałe relacje z klientami po to, by zwiększyć ich lojalność wobec marki i wypromować poparcie dla firmy.

Niezależnie od tego, czy celem jest pokolenie wyżu demograficznego dbające o zdrowie, młode matki, miłośnicy zwierząt, opętane popkulturą nastolatki, czy też stali klienci linii lotniczych, stwarzamy programy oparte na spostrzeżeniach, tak aby dotrzeć do dzisiejszych doświadczonych konsumentów w sposób, który rzeczywiście trafia, w tym poprzez:

  • Kontakt z klientem
  • Relacje z mediami
  • Marketing imprez
  • Penetrację popkultury
  • Marketing szeptany oraz wirusowy
  • Marketing mobilny
  • Strategie mediów społecznościowych
  • Cyfrowe i interaktywne kampanie
  • Inicjatywy dla nowych mediów

Specjalizujemy się w budowaniu rozpoznawalności i preferencji dla naszych klientów i ich produktów oraz usług, poprzez premiery nowych produktów, kampanie edukacji konsumentów, rewitalizacje i przepozycjonowania marek, planowanie wydarzeń, rozrywki i sponsoring, rozsiewanie wizerunku wśród gwiazd i osób wpływowych, wsparcie sprzedaży detalicznej, marketing społecznie zaangażowany i zarządzanie problemami.

Jesteśmy ekspertami w prowadzeniu kampanii konsumenckich w kluczowych sektorach, takich jak żywności i napojów, zdrowia i urody, produktów gospodarstwa domowego, żywności pakowanej, detalicznym, modowym, turystycznym, samochodowym oraz technologii konsumenckiej.

Czołowi sprzedawcy na świecie chcą z nami współpracować, gdyż wypracowaliśmy sobie nasze miejsce jako zasłużeni partnerzy dzięki dopilnowaniu jednej prostej zasady – zawsze angażować się w pracę z konsumentami, by pomóc klientom osiągnąć, a nawet przekroczyć ich ostateczne cele biznesowe.

Sprawiamy, że marki konsumenckie stają się widoczne – poprzez docieranie do odpowiedniej publiczności, dzięki odpowiednim platformom i zawsze w odpowiednim momencie.