WEBER SHANDWICK ZWYCIĘŻA W KILKU KATEGORIACH PODCZAS 2018 EMEA SABRE AWARDS

środa 30 maja, 2018

Podczas tegorocznej Gali EMEA SABRE i In2SABRE Award w Narodowym Muzeum Morskim w Amsterdamie (Het Scheepvaartmuseum), agencja Weber Shandwik zdobyła łącznie siedem statuetek w prestiżowym konkursie organizowanym przez The Holmes Report. Ponadto, kampania #toocoolforplastics zrealizowana przez biuro agencji w Manczesterze dla Iceland Foods, która znalazła się w czołówce projektów z kategorii „Detaliści (Retailers)”, została także wyróżniona prestiżowym tytułem “Best in Show” Platinum SABRE Award.

Weber Shandwick MENA z siedzibą główną w Dubaju zarządzany przez prezes Ziad Hasbani, został wybrany Agencją Roku The Holmes Report na Obszar Środkowego Wschodu.

„Jesteśmy bardzo dumni z wygranych” – powiedział Tim Sutton, Prezes Weber Shandwick na obszar EMEA oraz Azji i Pacyfiku. – „Korzystając z okazji, chciałbym podziękować jury oraz Arunowi, Paulowi i całemu zespołowi za zaplanowanie, przygotowanie i przeprowadzenie inspirujących kampanii światowej klasy, które są dowodem na to, że projekty realizowane przez nasz zespół w całym regionie EMEA są jednymi z najlepszych na świecie. Dziękuję również naszym pracownikom za ich niestrudzoną koncentrację, pasję i kreatywność, a także naszym klientom, bez których nie byłoby możliwe przeprowadzenie tych pionierskich działań”.

Poniżej lista kategorii, w których zostały wyróżnione Biura Weber Shandwick:

 

Gold SABRE
Kategoria: Detaliści (Retailers)
Kampania: #toocoolforplastics
Klient: Iceland Foods
Biuro Weber Shankdwick w Manchesterze

 

Gold SABRE
Kategoria: Relacje z mediami, produkt (media konsumenckie)
Kampania:‎ ManFran
Klient: Virgin Atlantic
Biuro Weber Shankdwick w Londonie

 

Gold SABRE
Kategoria: Employer Branding
Kampania: Serve your Country
Klient: McDonald’s Sweden
Biuro Weber Shankdwick w Sztokholmie

 

In2 SABRE
Kategoria: Najlepsza kampania w digital/ drukowanych mediach konsumenckich (działania bezpłatne)
Kampania: 72 Hour Cabin
Klient: Visit Sweden
Biuro Weber Shankdwick w Sztokholmie

 

In2 SABRE
Kategoria: Najlepsza kampania w obszarze digital marketing/reklama
Kampania: Sleep to Snow
Klient: Caledonian Sleeper
Biuro Weber Shandwick w Szkocji