WEBER SHANDWICK PRZEDSTAWIA X PRACTICE – NOWY MODEL AGENCJI OPARTY NA INNOWACYJNYCH ROZWIĄZANIACH

czwartek 16 sierpnia, 2018

Weber Shandwick wprowadza na rynek X Practice, czyli jednostkę zatrudniającą specjalistów z poszczególnych dziedzin, których zadaniem jest wspieranie klientów z różnych gałęzi przemysłu oraz rynków w zakresie opracowywania rozwiązań dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb. Podstawą działania X Practice jest integracja globalnej innowacyjności i doświadczenia technologicznego firmy w modelu usług zorientowanym na klienta.

„Wyzwania, jakim muszą stawić czoła nasi klienci, stają się coraz bardziej złożone i w coraz większym stopniu wymagają od nas sięgania po fachową wiedzę techniczną. Połączenie kompetencji technicznych Weber Shandwick z zasobami X Practice ułatwią klientom z różnych sektorów korzystanie z naszego dorobku w zakresie technologii, danych i innowacji, dzięki którym mogą oni wprowadzać niezbędne dziś rozwiązania”, powiedziała Gail Heimann, Prezes Weber Shandwick.

X Practice skupia specjalistów z całego świata, którzy posiadają doświadczenie w sektorze technologii, analizy danych, strategii cyfrowych oraz badań i rozwoju mediów. Zespół korzysta nie tylko z kadry specjalistów Weber Shandwick, którzy w ostatnich latach dołączyli do firmy, ale także z zasobów agencji marketingu mobilnego Flipside, agencji interaktywnej Cappuccino, agencji kreatywnej ThatLot, specjalistów ds. analizy danych z firmy Bomoda oraz zespołu ekspertów z dziedziny marketingu cyfrowego z Resolute Digital.

Nad globalnymi działaniami X Practice oraz nowo powstałej sieci specjalistów będzie czuwał Chris Perry piastujący w Weber Shandwick stanowisko Chief Digital Officer. Hugh Baillie, pełniący dotychczas funkcję szefa działu obsługi klienta w regionie EMEA, obejmuje stanowisko Prezesa X Practice na regiony EMEA i APAC. Adam Wall, dotychczasowy Wiceprezes ds. obsługi klienta i działań cyfrowych w Ameryce Północnej, zasiądzie w fotelu szefa X Practice obu Ameryk. Lydia Lee, dotychczasowa Dyrektor działu technologicznego w APAC oraz Wayne Hickey Wiceprezes i Starszy Strateg w dziale technologii w Ameryce Północnej, obejmą stanowiska globalnych szefów działu technologicznego, a Patrick Chaupham, Wiceprezes ds. integracji biznesowej, obejmie stanowisko Wiceprezesa wykonawczego ds. rozwoju korporacyjnego.

Jak podkreśla Chris Perry, Chief Digital Officer w Weber Shandwick, „wszystkie firmy starają się dotrzymać kroku postępowi technologicznemu, zaspokoić oczekiwania klientów, nadążyć za zmieniającymi się przyzwyczajeniami społecznymi i trendami medialnymi. Niezależnie od tego, czy tworzymy programy społeczne, które mają na celu zwiększenie sprzedaży, czy też opracowujemy nowe platformy oparte na sztucznej inteligencji, które będą obsługiwać zapytania klientów, pomagamy w ten sposób naszym klientom w poznawaniu nowych sposobów na zdobycie przewagi konkurencyjnej we współczesnym świecie. Chcemy w dalszym ciągu poszerzać zakres naszej oferty i działać globalnie, zapewniając naszym partnerom biznesowym najwyższej jakości usługi na światowym poziomie”.