WEBER SHANDWICK PRZEJMUJE DWIE WIODĄCE SPÓŁKI Z BRANŻY DIGITAL

czwartek 07 grudnia, 2017

Agencja Weber Shandwick ogłosiła przejęcie dwóch spółek, które poszerzą jej możliwości w dziedzinach global data science, analityki, marketingu w wyszukiwarkach internetowych oraz marketingu wydajnościowego. Resolute Digital oferuje kompleksowe usługi z zakresu marketingu cyfrowego i specjalizuje się w marketingu wydajnościowym. Z kolei Bomoda to firma wysoce wyspecjalizowana w chińskim rynku, zajmująca się wywiadem biznesowym i analizą danych. Szczegóły transakcji nie zostały jeszcze ujawnione.

Przejęcie obu firm pozwoli połączyć wiodące doświadczenie agencji w sektorze public relations, niezrównane umiejętności angażowania i ofertę marketingu zintegrowanego z rozbudowanymi możliwościami przetwarzania i analizy danych, co razem pozwoli stworzyć i dostarczyć klientom efektywne programy komunikacyjne. Weber Shandwick zamierza również wykorzystać opatentowaną technologię stojącą za platformą Bomody, zapewniającą wgląd w chiński rynek, by kontynuować prace rozwojowe nad nowymi narzędziami i sposobami umieszczania danych w centrum strategii marketingowych dla klientów ze wszystkich sektorów gospodarczych i regionów geograficznych. Resolute Digital i Bomoda dołączą do grona firm pozostających w ścisłej współpracy z Weber Shandwick, razem z przejętą w 2016 roku agencją Flipside i stworzonym w 2013 roku oddziałem Mediaco.

“Znaczenie danych i insightu w tworzeniu efektywnych strategii komunikacyjnych nie przestaje rosnąć” – skomentował Andy Polansky, CEO Weber Shandwick. „Zawsze skupiamy się na wyprzedzaniu nadchodzących zmian i błyskawicznym adaptowaniu do nich. Wiodące technologie, jakie wnoszą ze sobą zarówno Resolute Digital, jak i Bomoda, znacznie usprawnią wprowadzanie przez agencję Weber Shandwick innowacyjnych rozwiązań technologicznych, jakich potrzebują nasi klienci”.

“Wielkie zmiany w zastosowaniu mobilnych technologii oraz stale rosnący czas spędzany na korzystaniu z mediów społecznościowych otworzyły przed nami zupełnie nowe możliwości pomagania klientom w komunikacji, angażowaniu się oraz sprzedaży” – powiedział Chris Perry, Chief Digital Officer w Weber Shandwick. „Bez przerwy nawiązujemy nowe kontakty, budujemy platformy i wykorzystujemy innowacyjne technologie do wydobywania danych i gromadzenia insightów, które prowadzą do angażowania właściwych odbiorców i, w efekcie, osiągania zamierzonych rezultatów przez naszych klientów. Resolute Digital i Bomoda z pewnością okażą się być niezwykle pomocne w realizowaniu tych założeń i pozostawania liderem na rynku”.

Specjalistyczne doświadczenie Resolute Digital w sferze marketingu w wyszukiwarkach oraz marketingu wydajnościowego w połączeniu z wiodącymi możliwościami Weber Shandwick w tworzeniu treści.

Resolute Digital, z siedzibą w Nowym Jorku, jest agencją oferującą kompleksowe usługi z zakresu marketingu cyfrowego, mogącą pochwalić się wieloletnim doświadczeniem w analityce internetowej, marketingu w wyszukiwarkach, marketingu wydajnościowym oraz projektowaniu stron internetowych i mobilnych, a także będącą jednym z pierwszych certyfikowanych partnerów Google Analytics. Jej podejście do wywiadów wśród publiczności, pozyskiwania konsumentów i angażowania firm, kładące nacisk na dane, dostarczyło wysublimowanych cyfrowych, mobilnych i medialnych rozwiązań dla niektórych z największych światowych przedsiębiorstw i marek.

“Przez ponad dekadę zespół Resolute Digital pomagał firmom w pełni wykorzystywać szanse dostarczane przez technologie cyfrowe, konceptualizując i przeprowadzając w pełni zintegrowane kampanie marketingu cyfrowego, oparte na analizie danych”,  powiedział Jarod Caporino, CEO i Prezes Resolute Digital. „Wprost nie możemy się doczekać, by kontynuować tę misję z klientami z całego świata, już jako część Weber Shandwick”.

Bomoda i Weber Shandwick wprowadzają najnowsze technologie analizy danych w Chinach, a także poza nimi

Bomoda, która również ma swoją siedzibę w Nowym Jorku, jest wiodącą firmą sektora analizy danych i wywiadu biznesowego, specjalizującą się w influencer marketingu i handlu cyfrowym. Bomoda stworzyła jedną z najbardziej zaawansowanych platform społecznościowych, skupiającą się na chińskim rynku i bazującą na najnowocześniejszej sztucznej inteligencji i naturalnym przetwarzaniu języka. Wykorzystując zgromadzone i przeanalizowane dane dotyczące zachowań konsumentów, firma dostarcza strategicznych porad i unikalnych, opartych na danych insightów wielu czołowym markom i przedsiębiorstwom w Chinach.

“Wiele z najbardziej innowacyjnych spojrzeń na marketing cyfrowy rodzi się w Chinach, przede wszystkim ze względu na niezwykłą bazę użytkowników mediów społecznościowych i mobilnych” – powiedział Brian Buchwald, CEO Bomody. „Jesteśmy dumni z odniesionego przez Bomodę sukcesu we wspieraniu globalnych marek w lepszym zrozumieniu chińskiego rynku, zachowań konsumentów i kierujących nimi procesów decyzyjnych. We współpracy z Weber Shandwick, razem będziemy wprowadzać innowacje i połączymy analizę danych, nowoczesne technologie oraz troskę o klienta w celu wytworzenia nowych strategii i rozwiązań technologicznych, dzięki którym dostarczymy znaczących insightów przedsiębiorstwom na wszystkich rynkach na świecie”.