WEBER SHANDWICK Z TYTUŁEM NAJLEPSZEJ GLOBALNEJ AGENCJI ROKU 2015 PODCZAS GALI HOLMES GLOBAL SABRE AWARDS

czwartek 29 października, 2015

Weber Shandwick została mianowana Najlepszą Globalną Agencją Roku 2015 przez The Holmes Report podczas gali Global SABRE Awards w Miami w dniu 28 października. Jest to drugi rok z rzędu, kiedy agencja otrzymuje ten prestiżowy tytuł, a także czwarty raz na przestrzeni ostatnich sześciu lat. Uhonorowane firmy są wybierane przez redakcję The Holmes Report na podstawie rezultatów obszernego badania, w którym analizowanych jest ponad 400 światowych agencji.

Gala Global SABRE Awards była częścią organizowanego po raz czwarty, szczytu Holmes Global PR Summit, który co roku gromadzi ekspertów komunikacji z całego świata, by definiować najważniejsze problemy w branży. Tematem przewodnim tej edycji wydarzenia była „Kultura oraz Osobowość: Klucze do Autentycznego Budowania Marki”.

Agencja Weber Shandwick była gospodarzem dyskusji podczas szczytu na temat autentyczności marki – „Czy Autentyczność Jest Nieautentyczna?”. Moderatorką panelu była dyrektor zarządzająca Weber Shandwick – Gail Heimann, zaś pośród panelistów znaleźli się Michael Gonda, wiceprezes komunikacji korporacyjnej w Chobani oraz Mary O’Connell, dyrektor ds. światowego digital marketingu, mediów społecznościowych i public relations w Clorox. Więcej na temat panelu dyskusyjnego w relacji z wydarzenia The Holmes Report.

Tytuł Najlepszej Globalnej Agencji Roku według The Holmes Report jest jednym z wielu innych wyróżnień, które Weber Shandwick zdobyła w 2015 roku. Firmę nagrodzono także tytułem Globalnej Agencji Roku oraz Amerykańskiej Agencji Roku przyznawanymi przez PRWeek, pierwszym miejscem pośród Najbardziej Kreatywnych Agencji PR na Świecie według The Holmes Report’s Global Creative Index, nagrodą Najlepszej Sieci Agencji w regionie Azji oraz Pacyfiku według PRWeek, Agencji Komunikacyjnej Roku w Brazylii przyznawanej przez Comunique-se Awards oraz UK Business Superbrand, którą zdobyła 9 raz z rzędu. Weber Shandwick jest także jedyną firmą PR w historii, która pojawiła się w zestawieniu Agency A-List według Advertising Age w 2014 oraz 2015 roku.