WEBER SHANDWICK WYBRANY GLOBALNĄ AGENCJĄ ROKU PRZEZ PRWEEK

czwartek 19 października, 2017

Weber Shandwick został wybrany Globalną Agencją Roku podczas prestiżowej Gali PRWeek Awards w Londynie, a brytyjski oddział Weber Shandwick otrzymał tytuł Large Consultancy of the Year.

Poza zdobyciem głównej nagrody, agencja Weber Shandwick została także wyróżniona statuetkami w kategorii Marketing Communications: FMCG, Health, Beauty, Retail and Fashion za kampanię Kevin the Carrot dla sieci sklepów Aldi oraz w kategorii Issues Management and Crisis Management za wprowadzenie neutralnych pod względem płci tytułów w HSBC.

Kampania #BrutalCut, zrealizowana dla ActionAid UK, zdobyła pierwsze miejsce w kategorii Best Use of Creativity oraz zdobyła nagrodę dla Najlepszej Kampanii Zintegrowanej podczas Gali UK Social Media Awards.

Rachel Friend, Managing Director z Weber Shandwick Londyn, powiedziała: „Jesteśmy absolutnie zachwyceni! Ten wyjątkowy wyraz uznania jest efektem ciężkiej pracy naszych zespołów oraz współpracujących z nami klientów. Wszystkie trzy zwycięskie kampanie wywarły wielki wpływ na całą branżę i jesteśmy niezwykle dumni z ich sukcesu oraz z różnic, które dzięki nim są widoczne”.