WEBER SHANDWICK PRZEJMUJE AGENCJĘ THAT LOT SPECJALIZUJĄCĄ SIĘ W BRAND STORYTELLINGU

poniedziałek 16 lipca, 2018

Weber Shandwick ogłosiło przejęcie wielokrotnie nagradzanej agencji kreatywnej „That Lot”. Przejęcie firmy pozwoli połączyć doświadczenie Weber Shandwick w zakresie zintegrowanej komunikacji, analizy danych oraz tworzenia strategii social media z wiedzą ekspertów „That Lot” specjalizujących się w social-first, platform-specific content oraz w produkcji.

That Lot” jest liderem w tworzeniu innowacyjnych i fascynujących kreacji social media dla wielu marek i firm – mówi Andy Polansky, CEO, Weber Shandwick. Ta współpraca jest kolejnym dowodem na to, że jesteśmy pionierem w tworzeniu kreatywnych rozwiązań w Wielkiej Brytanii i nie tylko – dodaje.

Weber Shandwick i That Lot wspólnie tworzą jeden z największych zespołów specjalistów w obszarze social media w regionie. W ramach umowy agencja oferuje nowoczesne rozwiązania w dziedzinie marketingu internetowego oraz social media dla EMEA i globalnych klientów. Warunki umowy nie zostały ujawnione.

Docieranie do konsumentów za pośrednictwem kanałów social media ma kluczowe znaczenie dla naszych klientów. Potrafimy angażować, a nasze działania przynoszą efekty – mówi Rachel Friend, CEO, Weber Shandwick UK. Agencja That Lot pracuje z największymi firmami w Wielkiej Brytanii, takimi jak Channel 4, B&Q, Jamie Oliver oraz I Have Got News For You.  Została założona w 2014 r. przez  Davida Beresforfda obecnego CEO firmy, Davida Scheidera znanego reżysera i aktora (znanego z „The Day Today” i nominowanego do BAFTA za „Śmierć Stalina”), a także eksperta od komunikacji w social media, oraz Davida Levina zdobywcę nagrody Digital Emmy, pioniera w tworzeniu  contentu do social media. That Lot tworzy grupa światowych specjalistów, m.in. projektantów, pisarzy, filmowców, a także zespół menadżerów i księgowych zarządzanych przez Laurę Tannenbaum. Laura wcześniej pełniła funkcję specjalisty ds. marketingu i  social media w takich firmach jak Bauer Media, News UK oraz Global Radio.

Jesteśmy entuzjastyczni, a może nawet trochę obsesyjni, jeśli chodzi o potrzebę zrozumienia tego w jaki sposób konsumenci korzystają z mediów społecznościowych. Zależy nam, aby zapewnić naszym odbiorcom dostęp do najciekawszych platform społecznościowych i w ten sposób wzbudzić ich zaangażowanie – mówi David Levin, współzałożyciel That Lot.

Działania realizowane na platformach społecznościowych polegają przede wszystkim na skutecznym storytellingu. Weber Shandwick wyróżnia się tworzeniem angażujących kampanii, które są opracowywane  przez światowej klasy badaczy, strategów i analityków danych. Dlatego stało się dla nas oczywiste, że Weber Shandwick jest  dla nas idealnym partnerem, który pomoże nam w dalszym rozwoju i globalizacji naszej działalności.

Przejęcie That Lot przez Weber Shandwick nastąpiło po akwizycji w 2016 roku londyńskiej agencji Flipside specjalizującej się w komunikacji wykorzystującej kanały mobilne i digitalowe. Dzięki przejęciu, wiedza, doświadczenie i rozwiązania technologiczne agencji Flipside, zostały połączone z globalnymi możliwościami Weber Shandwick w prowadzeniu zintegrowanej komunikacji. Ponadto, w maju 2018 r., agencja rozszerzyła swoje cyfrowe możliwości w Brazylii poprzez przejęcie agencji interaktywnej Cappucino. Z kolei w grudniu 2017 r., Weber Shandwick przejął dwie wiodące spółki z branży digital – Bomoda oraz  Resolute Digital. Dzięki temu firma poszerzyła swoje możliwości w dziedzinach global data science, analityki, marketingu w wyszukiwarkach internetowych oraz marketingu wydajnościowego.