WEBER SHANDWICK PRZEJMUJE AGENCJĘ FLIPSIDE

poniedziałek 26 września, 2016

We wrześniu 2016 roku Weber Shandwick przejął agencję Flipside – specjalizującą się w komunikacji wykorzystującej kanały mobilne i digitalowe. Agencja ma bogate doświadczenie w tworzeniu i realizacji mobilnych rozwiązań dla biznesu.
Dzięki przejęciu, wiedza, doświadczenie i rozwiązania technologiczne agencji Flipside, będą połączone z globalnymi możliwościami Weber Shandwick w prowadzeniu zintegrowanej komunikacji, wykorzystującej wszystkie dostępne kanały. Weber Shandwick i Flipside będą mogły oferować pełen zakres rozwiązań digitalowych i mobilnych, wykorzystujących modele 3C (content, community, commerce).

„Nasi klienci poszukują rozwiązań, które będą prowadziły do integracji działań w środowisku mobilnym. Chcemy sprostać tym oczekiwaniom i być agregatorem kreatywnych rozwiązań, dopasowanych do potrzeb i oczekiwań rynku oraz naszych klientów” – komentuje Andy Polansky, Chief Executive Officer Weber Shandwick. – „Zespół Flipside posiada unikatowe kompetencje w przygotowywaniu rozwiązań kreatywnych, jak i technologicznych. Nowy team będzie znaczącym wzmocnieniem Weber Shandwick”.

Flipside zaprojektował i opracował wiele rozwiązań mobilnych i digitalowych dla największych światowych marek. Agencja przygotowuje dla klientów strategie biznesowe, planuje rozwiązania technologiczne, a także zarządza komunikacją w kanałach mobilnych i społecznościowych.

„Duża część marketerów nadal postrzega mobile jako przedłużenie komunikacji, które ma pomagać w budowaniu świadomości marki” – mówi Chris Perry, Chief Digital Officer Weber Shandwick – „Postępująca smartfonizacja wkracza w nowe dziedziny życia i będzie postępować. W związku z tym na rynku rośnie zapotrzebowanie na rozwiązania i usługi, które będą wartościowe i angażujące dla odbiorców. Flipside był jedną z pierwszych agencji, które zauważyły i wykorzystały potencjał drzemiący w komunikacji mobilnej. Dzięki włączeniu do struktur Weber Shandwick, będziemy mogli czerpać z doświadczenia i wiedzy Flipside” – kończy Perry.

“W naszej agencji z sukcesem pomagamy markom rozwijać możliwości biznesowe i komunikacyjne, jakie daje mobile. Działając w ramach Weber Shandwick będziemy mogli wykorzystać nasze doświadczenie i umiejętności w skali globalnej, z czego bardzo się cieszymy” – podsumowuje Marcus Dyer, Dyrektor Zarządzający w firmie Flipside.