WEBER SHANDWICK PIERWSZĄ GLOBALNĄ AGENCJĄ PR NA PLATFORMIE FACEBOOK AT WORK

środa 30 marca, 2016

Weber Shandwick to pierwsza globalna agencja PR, która korzysta z platformy Facebook at Work. Szerokie zaangażowanie firmy idzie w ślad za sukcesem programu pilotażowego z końca 2015 roku, kiedy to Weber Shandwick jako pierwszy zdecydował się uczestniczyć w pracach już na ich wczesnym etapie. Udział w projekcie wynika z chęci badania i zrozumienia nowych innowacji w zakresie platform komunikacyjnych. Dzięki temu Weber Shandwick może sprawdzić działanie takich narzędzi także z punktu widzenia klientów, którzy pragną angażować kluczowych dla siebie odbiorców, w tym również pracowników, którzy stają się jedną z najważniejszych grup.

„Facebook at Work będzie ważnym elementem w rozwoju rozwiązań angażujących pracowników. Z tego powodu chcemy używać aplikację także w naszej firmie i korzystać z wartości, jakie niesie dla zespołów pracujących w różnych regionach świata. Dodatkowo, pragniemy kontynuować analizy i pogłębić naszą wiedzę w zakresie zalet, jakie niesie dla naszych klientów.” – powiedział Chris Perry, Chief Digital Officer Weber Shandwick.

W teście programu Facebook at Work przez Weber Shandwick uczestniczyła prawie jedna czwarta wszystkich pracowników na świecie, a sam projekt został stworzony tak, by korzystały z niego zespoły o różnej strukturze organizacyjnej oraz odmiennym sposobie pracy. Celem było pełne wykorzystanie możliwości, jakie niesie aplikacja, stworzenie bazy dobrych praktyki oraz zdobycie doświadczenie, które następnie mogłoby być użyteczne dla firm z różnych branż.

„Poprzez udział we wstępnej odsłonie aplikacji chcieliśmy zrozumieć, jak działa platforma w zakresie angażowania, komunikacji oraz budowy reputacji, a także sprawdzić, w jaki sposób Facebook at Work pomaga tworzyć bardziej efektywne miejsca pracy oraz jakie znaczenie ma on dla wszystkich pracowników” – powiedział Perry. „Kiedy pilotażowe badanie okazało się sukcesem, byliśmy podekscytowani, by sprawdzić, jak działa współpraca, gdy program jest wykorzystywany przez firmy z różnych obszarów geograficznych, branż i sektorów. Co więcej, chcemy dzielić się naszymi doświadczeniami z klientami i pomóc udoskonalić ich działanie.”