WEBER SHANDWICK PANEUROPEJSKĄ AGENCJĄ ROKU WEDŁUG THE HOLMES REPORT

środa 24 maja, 2017

Podczas tegorocznej ceremonii rozdania nagród EMEA SABRE Awards w Londynie, Weber Shandwick został wyróżniony przez The Holmes Report aż w 8 kategoriach, w tym w jednej z najważniejszych – jako Paneuropejska Agencja Roku. Wielkim zwycięzcą Gali był londyński oddział agencji, który zdobył aż trzy statuetki za zrealizowane kampanie, w tym Diamond SABRE Award.

Uznanie komisji zdobyły m.in. prace zespołów Weber Shandwick z Londynu i Sztokholmu, które otrzymały cztery nagrody przyznane w ramach In2 Innovation Summit EMEA. Ponadto, jury wyróżniło trzy kampanie przeprowadzone przez agencję dla klientów oraz inicjatywę na polu edukacji marketingowej, jaką był Social Media Week London.

„Jestem niesamowicie dumny ze wszystkich naszych zespołów z regionu EMEA, które przyczyniły się do tego sukcesu. Dzielimy się tym zaszczytem z naszymi klientami, którzy ufają nam i umożliwiają realizację najbardziej angażujących kampanii w branży” – powiedział Colin Byrne, CEO Weber Shandwick w Wielkiej Brytanii oraz regionie EMEA.


Lista przyznanych nagród:

Pan-EMEA Consultancy of the Year

Diamond SABRE: Research and Planning
#ParallelBarking for Vauxhall

Gold SABRE: Influencer Marketing
Brutal Cut for Action Aid UK

Gold SABRE: Food and Beverage
Spare Chair Sunday for Bisto

In2 SABRE: Social Media Collective
#ParallelBarking for Vauxhall

In2 SABRE: Non-Journalist Influencers/Communities
#BrutalCut for ActionAid UK

In2 SABRE: Best Use of Tumblr, Vine, Pinterest, Snapchat or Instagram Share Wear for Visit Sweden & The Swedish Institute

In2 SABRE: Best Live Event – Agency
Social Media Week London Emoji Takeover – Weber Shandwick