WEBER SHANDWICK NAJLEPSZĄ AGENCJĄ ROKU 2016 WEDŁUG PRWEEK

poniedziałek 21 marca, 2016

Agencja Weber Shandwick – po raz drugi z rzędu – została wybrana Najlepszą Amerykańską Agencją Roku (U.S. Agency of the Year) oraz Najlepszą Globalną Agencją Roku (Large Agency of the Year) przez PRWeek.

Nagroda PRWeek – jednego z najważniejszych i najbardziej opiniotwórczych magazynów branży Public Relations – przyznawana jest co roku w 35 kategoriach, w uznaniu najlepszych praktyk, profesjonalistów, firm i agencji z branży komunikacji i PR.

W uzasadnieniu wyróżnień przyznanych agencji Weber Shandwick PRWeek stwierdził, że „liczby mówią same za siebie”, zwracając uwagę na dynamiczny wzrost firmy, liczbę wygrywanych przetargów i zdobywanych kontraktów, a także długo utrzymywane relacje z poszczególnymi klientami. PRWeek docenił też „kulturę, innowacyjność i rezultaty, jakie agencja osiąga dla swoich klientów” oraz „naprawdę znakomity zespół”, zwrócił też uwagę na „pracę, która często zmienia reguły gry”.

„Staramy się wychodzić znacząco ponad to, co jest powszechnie oczekiwane w obszarze usług marketingowych – poprzez jak najlepszą pracę dla naszych klientów, wysoką kulturę współpracy, a także nieustające zaangażowanie w innowacje”, powiedział Andy Polansky, prezes Weber Shandwick. „Otrzymane nagrody potwierdzają ekspertyzę, zaangażowanie i kreatywność naszych utalentowanych zespołów w Stanach Zjednoczonych, ale też na całym świecie – widoczną we wszystkich aspektach ich pracy”, dodał Polansky.

Tytuł Najlepszej Amerykańskiej Agencji Roku oraz Najlepszej Globalnej Agencji Roku przyznany przez PRWeek jest kolejnym wyróżnieniem, które agencja Weber Shandwick zdobyła w ostatnim czasie. Pod koniec ubiegłego roku firmę nagrodzono tytułem Najlepszej Globalnej Agencji Roku przyznanym przez The Holmes Report, wcześniej agencja zdobyła pierwsze miejsce wśród Najbardziej Kreatywnych Agencji PR na Świecie według The Holmes Report’s Global Creative Index, nagrodę Najlepszej Sieci Agencji w regionie Azji oraz Pacyfiku według PRWeek, Agencji Komunikacyjnej Roku w Brazylii przyznawanej przez Comunique-se Awards oraz UK Business Superbrand, którą zdobyła 9 raz z rzędu. Weber Shandwick jest także jedyną firmą PR w historii, która pojawiła się w Agency A-List według Advertising Age w 2014 oraz 2015 roku.