WEBER SHANDWICK NAJLEPSZĄ AGENCJĄ PR 2015 ROKU PRWEEK AWARDS W USA

piątek 27 marca, 2015

Weber Shandwick otrzymała tytuł najlepszej agencji PR roku 2015 nadany przez PRWeek w Stanach Zjednoczonych. Podczas ceremonii PRWeek Awards, agencja została nagrodzona również tytułem Dużej Agencji PR roku 2015. Podczas wręczania nagród podkreślono, że Weber Shandwick wyróżnia współpraca z klientem, jej kreatywność oraz wysoki poziom zintegrowania w pracy.

Nagrody PRWeek wręczane są każdego roku najlepszym agencjom, specjalistom oraz firmom z branży komunikacyjnej w 35 kategoriach. PRWeek doceniło agencję Weber Shandwick za „zdolność do przełamywania barier oraz chęć ciągłego rozwoju i zmian”, co jest poparte statusem firmy docenianej przez wielu klientów na polu reklamowym, cyfrowym oraz społecznym. Jury podkreślało również, że Weber Shandwick bardziej niż jakakolwiek inna agencja potrafi działać w sposób zintegrowany, wpływowy i znaczący w komunikacji.

– Doceniamy fakt, że  nasi klienci są otwarci na odważne pomysły i rozwiązania nawet w obliczu najbardziej złożonych i skomplikowanych wyzwań” – powiedział Andy Polansky, CEO agencji Weber Shandwick. – Ta nagroda  jest  efektem jakości pracy poszczególnych zespołów Weber Shandwick w różnych obszarach i na różnych szerokościach geograficznych oraz kultury pracy, która jest wizytówką naszej firmy”.