WEBER SHANDWICK NA SZCZYCIE THE HOLMES 2017 GLOBAL CREATIVE INDEX

środa 13 września, 2017

Weber Shandwick, jedna z wiodących globalnych firm działających w obszarze komunikacji i zaangażowania, znalazła się w czołówce zestawienia Global Creative Index, publikowanego przez The Holmes’ Report 2017. W ciągu ostatnich trzech lat agencja po raz drugi została uznana za wiodącą firmę z branży kreatywnej. Ponadto, kampania Weber Shandwick „Daughters of Mother India”, zrealizowana we współpracy z reżyserem Vibha Bakshi, zdobyła najwyższe odznaczenie i tym samym stała się najczęściej nagradzanym programem PR ostatnich 12 miesięcy.

The Global Creative Index to coroczny ranking, którego celem jest wyłonienie najbardziej kreatywnych agencji i kampanii PR. Wybór dokonywany jest z ponad 25 najlepszych zgłoszeń programów public relations, kampanii cyfrowych i marketingowych z całego świata. Tegoroczne zestawienie uwzględnia rozszerzenie działań z zakresu public relations o programy zorientowane na reklamę, jak Cannes Lions, oraz agencje odpowiedzialne za ‘tworzenie pomysłów’.

Więcej o wyróżnieniu i kampanii.