WEBER SHANDWICK W RANKINGU ADVERTISING AGE AGENCY A-LIST 2014

poniedziałek 14 kwietnia, 2014

Weber Shandwick jako jedyna agencja PR znalazł się w rankingu Ad Agency 2014. Twórcy rankingu docenili firmę za wprowadzenie na rynek MediaCo – jednostki dedykowanej content marketingowi, co według nich „wyniosło agencję poza tradycyjnie rozumiany PR”.

W najnowszym rankingu Ad Age Agency A-List 2014, ogłaszanym co roku przez magazyn Advertising Age, Weber Shandwick został wyróżniony jako innowator napędzający wzrost w branży.

Ze wszystkich agencji reklamowych i interaktywnych, które znalazły się na liście, Weber Shandwick jest jedyną z obszaru public relations. Eksperci uzasadnili wybór agencji: „Konsultanci Weber Shandwick rozwinęli najlepsze pomysł, gwarantując swoim klientom niebywałe korzyści i innowacje”.

Do sukcesu agencji przyczyniło się stworzenie Mediaco – rozwiązania dedykowanego działaniom w zakresie content marketingu i brand publishing.

Agencję doceniono również za współpracę w jej wewnętrznych jednostkach, powołując się na zespół specjalistów Weber Shandwick – Element Sceintific Communications. Pracują w nim doktorzy naukowi, reporterzy i redaktorzy, którzy inicjują zmiany poprzez naukę.

Advertising Age wskazał także innowacyjne kampanie stworzone przez agencję, m.in. „działania z zakresu digital advertising skrojone na miarę dla branży e-commerce”, np. dla marki Fisher Price (kampania „Share the Joy”) czy Pepsi Diet („Check Out”) z udziałem aktora Josha Duhamela.

”Weber Shandwick rozszerza granice rozumienia PR-u, dba o twórczą atmosferę w branży, inicjuje tworzenie nowych platform komunikacyjnych, rozwijając talenty i przyciągając pasjonatów. Efektem tych działań są pionierskie kampanie i wzrost rynkowy”, powiedział Andy Polansky, CEO w Weber Shandwick. „Znalezienie się na Ad Age Agency A-LIST to dla nas wielki zaszczyt. Świadczy to o tym, że jesteśmy liderem w naszej branży i definiujemy ‘status quo’, wprowadzając nowoczesne rozwiązania i sposoby myślenia. Cenimy naszych klientów za długofalową i owocną współpracę, a naszych pracowników za profesjonalizm i zaangażowanie każdego dnia” – dodał.

Umieszczając Weber Shandwick w rankingu, Age Advertising wskazał również na perspektywiczne myślenie konsultantów agencji, którzy niedawno rozwinęli wpForGlass – wtyczkę, którą użytkownicy okularów Google Glass mogą wykorzystywać do publikowania treści na blogach WordPress. Obecnie trwa wdrażanie tego rozwiązania, które wkrótce dostępne będzie dla klientów agencji.

Więcej informacji o Ad Age Agency A-List.