WEBER SHANDWICK GOSPODARZEM PANELU DYSKUSYJNEGO NA TEMAT WPŁYWU TECHNOLOGII NA KONSUMENTÓW, KLIENTÓW I KOMUNIKACJĘ PODCZAS IN2 EMEA

wtorek 14 maja, 2019

Weber Shandwick będzie gospodarzem sesji panelowej podczas tegorocznego IN2 Innovation Summit EMEA w Londynie. Spotkanie poprowadzi Pats McDonald, Managing Director, Strategy & Insight, Weber Shandwick. W dyskusji dotyczącej zagadnienia: Jeśli zmiana staje się normą, jak zarządzać konfliktami, które mogą pojawić się w obszarze danych, handlu i komunikacji? wezmą udział Carola Schaub, Vice President, Communications, IBM Europe oraz Emma Staples, Senior Social Media Manager, HSBC UK.

Najnowsze dyskusje w obszarze komunikacji dotyczą przeciwieństw – sfery prywatności w odniesieniu do personalizacji, zachowania autentyczności w natłoku fałszywych informacji, natychmiastowej gratyfikacji, której przeciwstawiana jest dbałość o siebie. Wszystkie te kwestie są już szeroko omawiane, a w następstwie tych dyskusji marki będą musiały zmieniać ich podejście do złożonego tematu, jakim są te przeciwieństwa.

IN2 Innovation Summit EMEA jest jednym z serii wydarzeń organizowanych przez The Holmes Report dla ekspertów, podczas których będą dyskutowane tematy wpływające na zaangażowanie, począwszy od analityki przez technologie cyfrowe i marketing treści, po big data, wizualizacje w storytellingu i nowe talenty.

Szczegółowe informacje dotyczące panelu, którego gospodarzem jest Weber Shandwick „Expect the Unexpected” są dostępne tu.

Więcej na temat IN2 Innovation Summit EMEA, który odbędzie się 22 maja w De Vere Grand Connaught Rooms, oraz informacje jak się zarejestrować, można znaleźć tu.