WEBER SHANDWICK GLOBALNĄ AGENCJĄ ROKU 2015 WEDŁUG PRWEEK

piątek 08 maja, 2015

Weber Shandwick otrzymał tytuł Globalnej Agencji Roku 2015 według PRWeek. Podczas dorocznej gali magazynu PRWeek w Londynie wyróżniono również Prezesa Weber Shandwick. Andy Polansky otrzymał tytuł Profesjonalisty Roku (Global Professional of The Year). „W ciągu ostatniego roku Weber Shandwick udało się dokonać szeregu istotnych zmian. Z agencji działającej w sposób tradycyjny, przekształciła się w strukturę oferującą zintegrowane usługi z obszarów mediów społecznościowych, cyfrowych, tworzenia i publikowania treści, reklamy, PR oraz public affairs. Ten niekonwencjonalny sposób działania przyniósł niekonwencjonalne efekty” – uzasadnia swój wybór PRWeek.

Nagrody PRWeek wręczane są za działania najbardziej sprzyjające zmianom i prowadzone na wielu rynkach. Sam tytuł Globalnej Agencji Roku trafia zaś do firm, które odznaczają się ponadprzeciętnymi wynikami, rozwojem talentów, przywództwem w społecznościach, innowacyjnością oraz doskonałymi relacjami z klientami co przynajmniej na trzech kontynentach.

“Każdego dnia naszym priorytetem jest dostarczenie klientom pełnego potencjału naszej sieci poprzez współpracę międzynarodową, kreatywność i innowacyjność oraz pracę najbardziej zdolnych ludzi” – podkreśla Polansky. „Tytuł Globalnej Agencji Roku to uznanie dla naszych pracowników i klientów, którzy wspólnie przekraczają kolejne granice, oferując wysoką jakość na wielu płaszczyznach i rynkach”.

Tytuł Profesjonalisty Roku (Global Professional of The Year) jest przyznawany osobom, które swoją zawodową postawą demonstrują zdolności przywódcze oraz chęć działania w sposób innowacyjny na poziomie globalnym. Pod rządami Andy Polansky’ego, Weber Shandwick otrzymał wiele nagród za działania w obszarach social mediów, digital oraz reklamy. To pozwoliło firmie zająć wiodącą pozycję w kategoriach digital, mediów społecznościowych oraz marketingu treści. Ponadto, agencja otrzymała tytuł najlepszego pracodawcy (Best Place to Work), przyznawany przez PRWeek oraz Advertising Age.

„Koncentracja [Polansky’ego] na kliencie podnosi poprzeczkę w ustalaniu celów, które doprowadziły do uzyskania świetnych wyników przez Weber Shandwick, w branży PR i nie tylko” – podkreśla PRWeek.

„Andy jest mentorem, partnerem godnym zaufania, ale przede wszystkim liderem który nas wszystkich inspiruje” – mówi Gail Heimann, główna dyrektor w Weber Shandwick. „Andy uosabia nasze poświęcenie we współpracy, motywuje międzynarodowe zespoły do tworzenia najlepszych i najbardziej odważnych rozwiązań dla klientów. Jesteśmy niezmiernie podekscytowani, że to właśnie Andy otrzymał ten prestiżowy tytuł”.

Tytuł Globalnej Agencji Roku wg PRWeek to jedna z wielu nagród Weber Shandwick. Wśród innych tytułów i wyróżnień są 2015 U.S. Large Agency of The Year według PRWeek oraz Global Agency of The Year wg Holmes Report z 2014 roku.  Ponadto, Weber Shandwick jest jedyną agencją PR, która znalazła się w rankingu Advertising Age Agency A-List w 2014 i 2015 roku oraz zdobywcą Złotego, Srebrnego oraz Brązowego Lwa PR podczas Cannes Lions Festival of Creativity w 2014 roku.