WEBER SHANDWICK EMEA LAUREATEM SIEDMIU NAGRÓD NA EMEA SABRE I PRWEEK GLOBAL W LONDYNIE

czwartek 23 maja, 2019

W minionym tygodniu zespoły Weber Shandwick z Johannesburga, Manchesteru i Sztokholmu wspólnie ze swoimi klientami zdobyły aż siedem nagród w PRWeek Global Awards i The Holmes Report’s 2019 EMEA SABRE Awards.

Wyróżnienia otrzymały także trzy inne zespoły Weber Shandwick, których szefowe trafiły na listę Konsultantów Roku Francji i Beneluksu prestiżowego The Holmes Report – belgijski team prowadzony przez Norę Lawton i Monicę Vincente Cristinę, francuski, którego liderem jest Eloi Asseline oraz holenderski, na czele którego stoi Hafida Abahai-Almarini.

Przyznane nagrody skomentował Tim Sutton, przewodniczący EMEA & Asia Pacific, Weber Shandwick: „Nasi koledzy po raz kolejny dali nam powód do dumy. Wszystkie zgłoszenia reprezentowały wysoki poziom całej branży, zatem zdobycie tych nagród jest prawdziwym osiągnięciem. Brawa i podziękowania należą się także naszym klientom, którzy darzą nas ogromnym zaufaniem i są pewni naszego profesjonalizmu w zakresie doradztwa oraz prowadzenia zintegrowanych działań w obliczu dzisiejszych wyzwań w obszarze komunikacji”.

Zwycięskie kampanie PRWeek Global:

Corporate and Social Responsibility AND Global Citizenship: Świąteczna reklama, której nigdy nie było

Klient: Iceland Foods Ltd
Weber Shandwick Manchester

Issues and Crisis: Cyberprzestępstwo: kampania, która się nie sumuje

Klient: HSBC UK
Weber Shandwick Londyn we współpracy z That Lot, Londyn

 

Złote nagrody EMEA SABRE:

Crisis Management: Brak wody w Kapsztadzie: od kryzysu do szansy dla turystyki w Afryce Południowej

Klient: South African Tourism
Weber Shandwick Johannesburg

Business-to-Business Marketing: Projekt OOH
Klient: Clear Channel

Prime Weber Shandwick Sztokholm

Cause-Related Marketing: Świąteczna reklama, której nigdy nie było
Klient:  Iceland Foods Ltd

Weber Shandwick Manchester

Consumer Products: Cyberprzestępstwo: kampania, która się nie sumuje
Klient: HSBC UK

Weber Shandwick Londyn we współpracy z That Lot, London

Debata na temat wpływu technologii podczas In2 EMEA

Podczas dorocznego In2 EMEA Innovation Summit, agencja Weber Shandwick była gospodarzem “Expect the Unexpected”, panelu dyskusyjnego poświęconego wpływowi technologii na konsumentów, klientów i komunikację. Pats McDonald, Dyrektor Zarządzający, Strategy & Insight Weber Shandwick, został zaproszony przez gości specjalnych wydarzenia, Carolę Schaub, wiceprezes ds. komunikacji, IBM Europe i Emmę Staples, Senior Social Media Manager, HSBC UK do znalezienia wraz z Paulem Holmesem odpowiedzi na pytanie: Jeśli zmiana staje się normą, jak zarządzać konfliktami, które mogą pojawić się w obszarze danych, handlu i komunikacji?

W czasie panelu dyskutowano nad szeregiem kwestii, w tym nad rolą i wykorzystaniem sztucznej inteligencji w weryfikacji sztucznie tworzonych fałszywych informacji (eng. fake news). W następstwie tych dyskusji marki będą musiały reagować i zmienić swoje dotychczasowe podejście w świecie składającym się z przeciwieństw i powodowanych przez nie napięć.