WEBER SHANDWICK, BBC I BUZZFEED WSPÓLNIE O FAKE NEWS PODCZAS ADWEEK EUROPE

piątek 24 lutego, 2017

Dyskusja panelowa prowadzona przez Weber Shandwick podczas AdWeek Europe skupi się wokół tematów związanych z rozprzestrzenianiem się fałszywych informacji (eng.: fake news), a co za tym idzie jak firmy i organizacje powinny reagować na ww. trend.

Podczas panelu „Navigating the New Abnormal: A Brand Survival Kit in a World of Fake News” (pol: „Jak poruszać się w nienormalnym świecie: Zestaw narzędzi dla marek do przetrwania w świecie fałszywych informacji”) słuchacze dowiedzą się, jakie zmiany zaszły w ostatnich czasach w sferze mediów, i jak duży wpływ na zachowania konsumentów mają stały rozwój technologii oraz platformy wymiany informacji. Wśród omawianych trendów paneliści poruszą takie zagadnienia jak skrócenie długości i cyklu publikacji, co wymusza wprowadzanie nowych formatów; spadek zaufania do tradycyjnych mediów i marek będący wynikiem powszechnego wykorzystania platform wymiany informacji oraz pojawianie się zjawiska fałszywych informacji, jako swoistego fenomenu, który stawia wiele wyzwań przed markami.

Lista panelistów: Joey Jones, szef działu Public Affairs Weber Shandwick UK (były zastępca redaktora naczelnego Sky News ds. informacji politycznych), Vivian Schiller, Redaktor Naczelny (były Global Chair of News w Twitterze oraz Chief Digital Officer w NBC News), Danny Whatmough, Head of Social, EMEA oraz James Montgomery, BBC News Digital Development Director i Jim Waterson, Political Editor, BuzzFeed UK.

Szczegóły dotyczące panelu dyskusyjnego prowadzonego przez Weber Shandwick, który odbędzie się 20 marca o 12.00 na centralnej scenie IPA dostępne są tu.

AdWeek Europe odbywa się w dniach 20-24 marca br. w Londynie.