TRZECH LIDERÓW WEBER SHANDWICK NA LIŚCIE 25 NAJWIĘKSZYCH INNOWATORÓW 2017 ROKU WEDŁUG THE HOLMES REPORT

wtorek 05 grudnia, 2017

Nazwiska trzech liderów z agencji Weber Shandwick znalazły się na liście 25 największych innowatorów (Innovator 25) według The Holmes Report. Jest to coroczne zestawienie liderów branży marketingu i komunikacji, którzy „podnieśli znaczenie i rozwinęli pojęcie wpływu i zaangażowania”. The Holmes Report wybiera 25 przedstawicieli z każdego z trzech regionów: Azji i Pacyfiku, obu Ameryk oraz Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. W 2017 roku na liście znaleźli się: Lydia Lee, executive vice president & chief strategist z Szanghaju, Marcus Dyer, managing director, mobile z Londynu oraz Patrick Chaupham, executive vice president, creative technology & innovation z Bostonu. Według The Holmes Report lista Innovator 25 „obrazuje jak branża marketingu i komunikacji wygląda dzisiaj oraz dokąd zmierza”.

Lydia Lee: Innovator 25, region Azji i Pacyfiku

“Nie komplikuj i skup się na tym, co ma znaczenie. Nie bądź innowacyjny dla samej innowacyjności”

Lydia Lee kieruje oddziałem praktyk technologicznych Weber Shandwick w regionie Azji i Pacyfiku i odpowiada za specjalizację Emergent China. Jej głęboka ekspertyza i zrozumienie chińskiego rynku odgrywa kluczową rolę we wspieraniu klientów i osiąganiu przez nich sukcesów na poziomie globalnym. Lydia Lee pełni obowiązki starszego doradcy dla klientów międzynarodowych z wielu sektorów i branż, zapewniając im strategiczne doradztwo komunikacyjne dotyczące zróżnicowanych inicjatyw. Lee jest ekspertem w zakresie strategii marketingowej, komunikacji międzykulturowej, brandingu, pozycjonowania, szkoleń dla rzeczników prasowych i zarządzania kryzysowego.

Lydia Lee powiedziała The Holmes Report, że według niej „innowacja” to “Kreatywność + wykonanie + odwaga + dobra wiara + prostota = pozytywny wpływ”.

Marcus Dyer: Innovator 25, region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki

“Nie da się po prostu stworzyć innowacji. Trzeba najpierw zasiać ziarna, z których następnie wyrośnie innowacja”

Marcus Dyer jest ekspertem w wykorzystywaniu nowych technologii do rozwiązywania złożonych problemów klientów, a także specjalistą od zagadnień mobile i digital. Jego pogłębiona ekspertyza pozwala tworzyć przyszłościowe programy mobilne – od rozwijania aplikacji po inteligentne strategie komunikacji mobilnej. Marcus Dyer piastuje stanowisko managing director, Mobile, w londyńskim biurze Weber Shandwick, jest również dyrektorem Flipside, firmy należącej do Weber Shandwick.

W rozmowie z The Holmes Report, Marcus Dyer powiedział: “Innowacja to proces posuwania się naprzód. To zmienianie rzeczy na trochę lepsze, szybsze i fajniejsze, niż były wcześniej”.

Patrick Chaupham: Innovator 25, region obu Ameryk

“Bądź zwinny, rób rzeczy szybko i iteracyjnie, a następnie patrz jak ludzie na to reagują”

 

Patrick Chaupham, Executive Vice President, Creative Technology & Innovation, pomógł agencji Weber Shandwick utorować drogę dla nowatorskich innowacji, w tym dla kreatywnych technologii, platform cyfrowych, handlu mobilnego oraz płatnych mediów i analityki. Jego praca dla klientów pokrywa szerokie spektrum specjalizacji, jak rzeczywistość rozszerzona i wirtualna, sztuczna inteligencja, a także Chatboty.

Według Patricka Chauphama “innowacja” to: “Wykorzystywanie nowej lub istniejącej platformy, technologii, procesu, danych albo zasobów w odmienny sposób, co daje zupełnie niespodziewany skutek i w efekcie zmienia nasze fundamentalne postrzeganie oryginału, potencjalnie tworząc nową użyteczność”.