SIŁA KOMUNIKACJI W CZYNIENIU DOBRA. PRZEDSTAWIAMY TRZECI CORPORATE CITIZENSHIP REPORT

czwartek 04 czerwca, 2015

Agencja Weber Shandwick z dumą przedstawia trzecie wydanie corocznego raport Corporate Citizenship Report.

Bardziej niż kiedykolwiek wierzymy w siłę komunikacji jako narzędzia, które motywuje ludzi do zmieniania świata. Bierzemy także do serca rolę agencji jako aktywnego członka społeczeństwa – poprzez naszą pracę z klientami, dzięki której doprowadzamy do zmian, a także zobowiązanie agencji do tego, by pracować nad zrównoważonym rozwojem oraz działania, które wspierają zróżnicowaną, wspólną i opartą na współpracy kulturę korporacyjną.

Tegoroczny raport prezentuje sposób w jaki agencja realizuje swoje zobowiązania w zakresie tzw. corporate social responsibility, które opiera się na staraniach i osiągnięciach Weber Shandwick, naszych pracowników oraz partnerów biznesowych na całym świecie – od regionu Azji i Pacyfiku, poprzez Europę, Bliski Wschód, Afrykę, a skończywszy na Ameryce Południowej oraz Północnej.

Jesteśmy również dumni z użytkowania indexu Global Reporting Initiative (GRI) G4 Index jako narzędzia służącego do raportowania zagadnień związanych ze zrównoważnym rozwojem. Dzięki temu możemy kontynuować proces ciągłego podnoszenia naszych standardów w raportowaniu.

Aby przeczytać raport, kliknij tutaj. Aby uzyskać więcej informacji na temat inicjatyw związanych z działaniami agencji Weber Shandwick jako aktywnego członka społeczeństwa, skontaktuj się z nami poprzez csr@webershandwick.com.