THE RISING CCO VI: ROLE I PERSPEKTYWY DYREKTORÓW DS. KOMUNIKACJI W FIRMIE

czwartek 06 października, 2016

Weber Shandwick we współpracy ze Spencer Stuart, opublikował wyniki szóstej edycji badania The Rising CCO VI, którego celem było sprawdzenie, jak dyrektorzy ds. komunikacji (CCOs) z Ameryki Północnej, Europy, Azji i Ameryki Łacińskiej postrzegają zmiany dotyczące ich obowiązków w szybko zmieniającym się świecie.

Z badania „Rising CCO VI” wynika, że głównymi priorytetami dla CCOs są komunikacja cyfrowa oraz zaangażowanie pracowników. Siedmiu na dziesięciu globalnych dyrektorów odpowiedziało, że komunikacja cyfrowa jest ich głównym priorytetem na następne 18 miesięcy, a ośmiu na dziesięciu wśród swoich podstawowych obowiązków wymieniło komunikację pracowniczą. Dyrektorzy z każdego regionu zaznaczyli również, że media cyfrowe i media społecznościowe będą ich najważniejszymi narzędziami pracy w przyszłości. Ponadto, CCOs chcą zaangażować się w aktywności akcjonariuszy oraz być przygotowani w kwestii bezpieczeństwa w cyberprzestrzeni.

Zobacz wnioski płynące z naszego badania poniżej i sprawdź jak wyglądały wyniki w poprzednich latach:  The Rising CCO IV (2012), The Rising CCO V (2014).

Pełny raport jest dostępny tutaj.