PRIME NOMINOWANA DO „CONTAGIOUS PIONEERS 2016”

środa 03 lutego, 2016

Prime, firma należąca do grupy Weber Shandwick, została nominowana do inauguracyjnej listy „Contagious Pioneers” – „rankingu agencji z różnych stron świata, które konsekwentnie ustanawiają nowe standardy doskonałości i innowacyjności w branży marketingowej”.

Dwanaście agencji uhonorowanych tytułem „Contagious Pioneers 2016” zostało wyselekcjonowanych przez pracowników firmy Contagious, która świadczy usługi inteligentnego marketingu, skupionego na innowacyjności i kreatywności. Pionierzy, którzy reprezentują najlepsze i najodważniejsze agencje na świecie, są wybierani na podstawie analizy kampanii przedstawionych w ramach Contagious I/O w 2015 – inteligentnego narzędzia podkreślającego kreatywne, innowacyjne i efektywne pomysły marketingowe z całego globu.

“Istnieje wiele rankingów, ale to właśnie ten powinien być rozpowszechniany. Wierzę, że zostaliśmy wybrani, ponieważ poprawiliśmy nasze możliwości analityczne, a nasza praca przyczynia się do osiągania konkretnych rezultatów biznesowych przez naszych klientów. Przygotowanie projektu „Dom kliknięć” (ang. The House of Clicks) dla firmy Hemnet jest tego dobrym przykładem. To jeden z najbardziej innowacyjnych projektów, które do tej pory zrealizowaliśmy” – powiedział Tom Beckman, dyrektor kreatywny Prime, oraz przewodniczący Global Creative Collective, Weber Shandwick.

Kampanie, które przyczyniły się umieszczenia Prime na liście to również: uruchomienie projektu „Maestro Classic” dla McDonald’s oraz „Scandic to Go” dla sieci Hoteli Scandic.

„Naszym celem, w kontekście rankingu Contagious Pioneers, jest podkreślenie roli tych agencji, które wychodzą naprzeciw całej branży i przynoszą przyszłościowe, szybko rozprzestrzeniające się prace dla swoich klientów” – powiedział Paul Kemp-Robertson, jeden z założycieli i dyrektor redakcji Contagious. „I/O skupia się na 1% światowej klasy kreatywności, więc zostanie określonym jako Contagious Pioneer jest świadectwem podkreślającym mocne strony agencji jako kreatywnego i technologicznego innowatora. Ta elitarna grupa pozwala na określenie bezpośredniej przyszłości branży marektingowej poprzez wyznaczanie szlaków dla nowych sposobów myślenia” – dodał.

„Naszą ambicją jako Prime zawsze było okiełznanie zmiany i zakłócenie istniejących struktur w branży, wykorzystując nowe możliwości stworzone przez rozwój cyfrowy i społeczny oraz łączenie tradycyjnie oddzielonych dyscyplin jak marketing, relacje korporacyjne, wywiad gospodarczy i zrównoważony rozwój. To uznanie jest miłym dowodem, że nie tylko z sukcesem rewolucjonizujemy branżę PR, ale również marketing w ujęciu ogólnym” – powiedział Carl Fredrik Sammeli, założyciel Prime.

Znany ze swojej kreatywnej i przełomowej pracy, Prime jest rozpoznawany na rynku światowym jako cyfrowa i kreatywna kuźnia. W 2015, firma zdobyła czołowe wyróżnienia za swoją pracę, wliczając Silver PR Eurobest Awards, Bronze Cannes Lion i One Show Bronze Pencil. Prime był także najczęściej nagradzaną szwedzką agencją w konkursie European Excellence Awards.