WEBER SHANDWICK PRZEDSTAWIA NAJNOWSZY RAPORT O TRENDACH W INNOWACJACH „ŚWIADOMY CROWDSOURCING”

wtorek 04 kwietnia, 2017

Warszawa – Zespół Weber Shandwick ds. kwestii społecznych i CSR przedstawia najnowszy raport pt.: Świadomy crowdsourcing. Raport jest kontynuacją wnikliwej analizy trendów kształtujących metody, jakimi ludzie i organizacje wpływają na pozytywne zmiany społeczne. Zespół ds. kwestii społecznych i CSR to wielokrotnie nagradzana  globalna grupa ekspertów zajmująca się budowaniem angażujących strategii dla organizacji nastawionych na realizację celów.

Najnowszy raport dotyczący innowacyjnych trendów przedstawia sposoby jak organizacje mogą strategicznie angażować, wyposażyć i umacniać decydentów, naukowców oraz konsumentów w zwiększaniu świadomości oraz współtworzeniu rozwiązań eliminujących problemy związane m.in. ze zmianami klimatycznymi, ubóstwem oraz stanem zdrowia. Oprócz pogłębionej analizy, raport zawiera strategię i plan działania dotyczący realizacji wytycznych Świadomego crowdsourcingu.

W raporcie poddano także analizie ostatnie ruchy społeczne począwszy od Arabskiej wiosny aż po międzynarodowy Marsz Kobiet. We wnioskach przedstawiono możliwości ukierunkowania pasji, pomysłów i działań mobilizujących obywateli do zorganizowanych, skutecznych, przejrzystych i wielosektorowych wysiłków, które napędzają postęp społeczny.

Zespół ds. kwestii społecznych i CSR opracował raport nt. trendów w innowacjach, aby pomóc organizacjom budować dialog wokół szybko rozwijającej się wielodyscyplinarnej gospodarki, tak, aby wspólny wysiłek firm, fundacji, organizacji non-profit oraz władz pomógł rozwiązać skomplikowane problemy społeczne.

Pełny raport dostępny jest tutaj.

Ostatni raport z serii będzie poświęcony tematyce związanej z integracją globalnych gospodarek i możliwościom wykorzystania środków z Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ dla zapewnienia stabilnej i dostatniej przyszłości ludzi i całej planety.

Więcej informacji nt. prac Zespółu Weber Shandwick ds. kwestii społecznych i CSR dostępnych jest tutaj. Zachęcamy też do zapoznania się z naszą pracą Purpose Decoded opublikowaną przez Medium.

Raporty dotyczące trendów w innowacjach:

  Sieć Smart Cities: Jak pozyskać i właściwie wdrożyć innowacje, aby miasto stało się tętniącym życiem, bezpiecznym, zróżnicowanym i przyjaznym miejscem dla jego mieszkańców.
Pełny raport dostępny jest tutaj (data publikacji: jesień 2015).
Zawsze transparentni: Jak organizacje dbające o przyszłość dzielą się pozytywnymi i negatywnymi doświadczeniami. Raport z perspektywy wnętrza organizacji.
Pełny raport dostępny jest tutaj (data publikacji: wiosna 2016).
Dane zorientowane na cel: Jak wykorzystać potencjał dokładniejszej analizy danych i informacji źródłowych pokazujących gotowe rozwiązania i osiągniecia.
Pełny raport dostępny jest tutaj (data publikacji: jesień 2016).
Świadomy crowdsourcing: Jak wiedza i doświadczenie przedstawicieli społeczności crowdsourcingowych, może pomóc organizacjom w rozwiązywaniu problemów.
Pełny raport dostępny jest tutaj (data publikacji: wiosna 2017).
Integracja globalnych gospodarek: Jak zmniejszyć nierówności społeczne w dostępie do świadczeń zdrowotnych i edukacji, a także jak poprawić możliwości rozwoju społeczno-ekonomicznego wśród jednostek.

# # #

Weber Shandwick jest wiodącą globalną firmą działająca w obszarze komunikacji i zaangażowania. Posiada oddziały w 79 miastach w 34 krajach, zaś działalność agencji obejmuje 127 miast w 81 krajach (w tym w Polsce). Zróżnicowany zespół agencji, złożony ze strategów, analityków, producentów, projektantów, deweloperów oraz specjalistów kampanii marketingowych zdobył najbardziej prestiżowe nagrody na świecie w zakresie innowacyjności, kreatywnych rozwiązań oraz działań zmieniających otoczenie, i został wyróżniony m.in. przez PRWeek jako Global Gency of the Year w 2015 i 2016 roku, nagrodą A-List Agency według Ad Age w 2014 oraz 2015 roku oraz tytuł Global Agency of the Year według raportu The Holmes Report w 2010, 2012, 2014 i 2015 roku. Weber Shandwick oraz Prime to także zdobywca 31 prestiżowych Lwów Cannes, począwszy od 2009 roku i finalista w kolejnych 25 kategoriach. Agencja otrzymała wyróżnienia Best Place To Work według Ad Age w 2014 i 2015 roku, a także według PRWeek w 2013 oraz 2014 roku. Eksperci Weber Shandwick doradzają klientom z następujących sektorów: marketing konsumencki, reputacja korporacyjna, komunikacja w sektorze ochrony zdrowia, technologie, Public Affairs, usługi finansowe oraz komunikacja kryzysowa, wykorzystując m.in. własne narzędzia analityczne w obszarze mediów elektronicznych i społecznościowych. Weber Shandwick jest częścią Interpublic Group (NYSE: IPG).