WEBER SHANDWICK GLOBALNĄ AGENCJĄ ROKU WEDŁUG THE HOLMES REPORT

piątek 23 stycznia, 2015

NOWY JORK – Weber Shandwick, jedna z wiodących na świecie firm z branży public relations, otrzymała tytuł Globalnej Agencji Roku 2014 (Global Agency of the Year) według The Holmes Report. Przyznając firmie to wyróżnienie, serwis podkreślił „doskonałą spójność geograficzną” Weber Shandwick, jej przewagę rynkową, a jednocześnie innowacyjność w obszarze digital, czego przykładem jest Mediaco – nagradzane narzędzie Weber Shandwick do zarządzania treścią .

Zwycięzców wybierają redaktorzy wydawnictwa na podstawie informacji zebranych w Agency Report Card oraz w regionalnych rankingach i konkursach. Co więcej, The Holmes Report nadał Weber Shandwick tytuł Agencji Roku 2014 także w Ameryce Północnej oraz w regionie Azji i Pacyfiku.

„Nagroda jest uznaniem dla panującej w firmie kultury współpracy oraz innowacyjności naszej globalnej sieci” – powiedział Andy Polansky, Chief Executive Officer Weber Shandwick. – „Doceniamy silne wsparcie ze strony naszych zespołów, klientów i partnerów na całym świecie”.

Kapituła The Holmes Report podkreśliła także „zaangażowanie Weber Shandwick w rozwój kreatywnej doskonałości” na skalę światową, co potwierdza wcześniejsze nabycie przez Weber Shandwick spółki Prime, wiodącej i nagradzanej kreatywnej agencji PR ze Szwecji. Ponadto w wyróżnieniu wskazano na mocne portfolio projektów, jak również „imponujący” zespół doświadczonej kadry zarządzającej.

Tytuł Globalnej Agencji Roku jest jednym z szeregu wyróżnień branżowych, jakie Weber Shandwick uzyskał w 2014 roku. Firma jest jedyną agencją PR z tytułem Advertising Age Agency A-List oraz zdobywcą Złotych, Srebrnych i Brązowych Lwów PR na Festiwalu Kreatywności w Cannes. Weber Shandwick otrzymał także przyznawaną przez serwis The Holmes Report nagrodę In2 SABRE dla Najbardziej Innowacyjnej Agencji – za projekt Mediaco, tytuł APAC PR Network of the Year przyznawany przez australijską organizację Mumbrella, nagrodę Greater China PR Consultancy of the Year tygodnika PRWeek. Agencja otrzymała także trzy nagrody CLIO Healthcare Awards za przełomowe kampanie prozdrowotne, zrealizowane przy współpracy ze swoimi klientami.