WEBER SHANDWICK WPROWADZA NA RYNEK MEDIACO

środa 27 marca, 2013

NOWY JORK, 27 marca 2013 – firma Weber Shandwick ogłosiła stworzenie Mediaco – nowej jednostki zawartości i dystrybucji opracowanej w celu zaoferowania całościowego podejścia do kwestii publikacji marki.

Mediaco stanowi połączenie najlepszego planowania edytorskiego oraz produkcji, najnowszej technologii oraz inwestycji we wsparcie dystrybucji oraz odkrycia treści.  Jason Wellcome został nazwany generalnym menadżerem tej jednostki. Będzie on ściśle współpracował z Chrisem Perrym – globalnym dyrektorem Weber Shandwick ds. cyfryzacji nad prowadzeniem codziennych operacji, jak również nad rozwojem praktyk.

Wprowadzenie na rynek Mediaco poprzedziły w ciągu ostatnich kilku lat prace firmy Weber Shandwick nad zarządzaniem zmianą, konsultacje niezbędne dla globalnych organizacji w celu produkowania mediów oraz ich dystrybucji, jak również testowania i udoskonalania nowych praktyk w zakresie treści we wsparciu budowania marki oraz ochrony reputacji. Więcej na temat prac związanych z Mediaco można znaleźć na stronie http://mediaco.webershandwick.com.

„O ile jest jasne, że treść stała się najważniejszym tematem w branży marketingowej i medialnej, o tyle mniej zrozumiała jest kwestia wyspecjalizowania i kompleksowości operacyjnej nowego modelu mediów, zwłaszcza w przypadku takiego wymagającego zarówno intensywnego jak i zrównoważonego podejścia” stwierdził Wellcome. „To, co oferuje Mediaco, jest rozwiązaniem kompleksowym – opartym nie na teorii, ale przetestowanym i zweryfikowanym przy pomocy programów wielu klientów, które to programy opracowaliśmy i wprowadziliśmy.

Sukces firmy w kreowaniu operacji medialnych dla klientów opiera się na zróżnicowanej sieci talentów firmy, jak również na wynikających z tego relacji z partnerami testującymi najnowsze technologie i rozwiązania. Jednostka zostanie wprowadzona globalnie na rynek z pomocą ponad 100 specjalistów z różnych dyscyplin, od których będzie się wymagać pełnej oferty usług: planistów marki, edytorów, projektantów z doświadczeniem w obsłudze użytkowników, autorów, ekspertów SEO, planistów medialnych, producentów i wielu innych specjalistów. Jednostka jest wspierana przez nową technologię współpracy, która obejmuje najlepszych w branży graczy w zakresie rozwoju treści okrywania przestrzeni takich jak Adaptly, Contently, Outbrain oraz Tongal. Firmy te są partnerami przy projekcie Mediaco dostarczającymi wyspecjalizowanych umiejętności operacyjnych jak również oferującymi dostęp do platform technologicznych, które pomagają w produkcji oraz dystrybucji treści.

“Przyczyna, dla której kwestia marki jako mediów jest istotnym tematem marketingowym, pozostaje jasna: technologia przeprogramowała nasze nawyki medialne. Z kolei producenci mediów wszelkiego rodzaju, włączając w to firmy, muszą przeprogramować doświadczenie użytkowników dla celów odkrycia treści i podzielenia się nią.” – powiedział Chris Perry, globalny dyrektor Weber Shandwick ds. cyfryzacji. “Nie jest to łatwe zadanie, ale istnieją precyzyjne plany działania, jak również fantastyczne sieci partnerów, na których można się opierać i z którymi można budować”.

Całość artykułu można ściągnąć stąd