GETTY IMAGES WYBIERA WEBER SHANDWICK

wtorek 17 grudnia, 2013

NOWY JORK, 17 grudnia, 2013 – Weber Shandwick – jedna z wiodących światowych globalnych firm public relations – została wyznaczona przez spółkę Getty Images (wiodącego twórcę oraz dystrybutora nieruchomych obrazów, video oraz produktów multimedialnych; renomowanego dostawcę treści cyfrowych) do prowadzenia działalności w charakterze globalnej agencji odpowiedzialnej za reklamę, promocję i kontakty z mediami. Firma będzie wspierać program z włączeniem w to zawartości marketingowej, influencer engagement oraz relacji medialnych w krajach azjatyckich nad Pacyfikiem, w Europie oraz Ameryce Północnej.

“Getty Images jest rozpoznawana na świecie z powodu nagradzanej zawartości swych produktów oraz stałych działań innowacyjnych podejmowanych dla lepszej obsługi naszych klientów” – powiedziała Susan Song, Wiceprezes ds. Brand Marketing w Getty Images. “Firma Weber Shandwick rozumie rosnącą role naszego globalnego medialnego zaangażowania i ma możliwości opowiadania naszej historii w skali międzynarodowej”.

Do swego technologicznego portfel firma Weber Shandwick dołączyła również firmy EyeLock oraz Gogo.   Dodanie tych znaczących marek opiera się na doświadczeniu firmy w dziedzinie bezpieczeństwa i biometrii, jak również technologii konsumenta oraz na inwestycjach, jakich agencja dokonała w obszar wieloplatformowego storytellingu.

“Ci nowi klienci są liderami w swoich kategoriach dzięki głębokiemu wpływowi, jaki mają na życie ludzi” – powiedział Tim Fry, przewodniczący Global Technology Practice. “Zainwestowaliśmy w sektor branżowy oraz w doświadczenie, które daje tym innowatorom pewność, że dogłębnie rozumiemy ich działalność gospodarczą i możemy opowiadać ich historie w różnych kanałach, lokalizacjach geograficznych oraz różnym odbiorcom – z trwałymi efektami”.