OD BADAŃ DO RZECZYWISTOŚCI: 3 LATA STOSOWANIA NAUKI ZAANGAŻOWANIA

środa 16 września, 2015

W badaniu Science of Engagement z 2012 roku zestawiliśmy opinie trzech wiodących uniwersytetów na temat najważniejszych  czynników decydujących o naszym zaangażowaniu. Następnym krokiem była bliska współpraca z Canvas 8 – agencją zajmującą się doradztwem i analizą behawioralną oraz z naszą siostrzaną agencją badawczą KRC. Celem tej współpracy było opracowanie ilościowej metody badawczej, która pozwoliłaby nam zmierzyć jak marki, wiodące tematy, pracownicy, a nawet miasta angażują odbiorcę zgodnie z 19 Elementami oraz 10 Zasadami zaangażowania, które zostały przedstawione we wcześniejszym, nagradzanym badaniu.

Od tamtej pory przyjrzeliśmy się bliżej „nauce zaangażowania”, stosując ją w wielu projektach, modelach oraz badaniach dla naszych klientów. W 2014 roku ukazał się raport Science of Ingagement, prezentujący nasze wnioski w kontekście angażowania pracowników przez pracodawców z Wielkiej Brytanii.

W nadchodzących tygodniach, na naszym blogu dla regionu EMEA opublikujemy cztery artykuły, które odkrywają nowe możliwości wykorzystania Nauki Zaangażowania. Podzielimy się także interesującymi wnioskami na temat zaangażowania, których dokonaliśmy w ciągu ostatnich dwóch lat. Zapraszamy do zapoznania się z wprowadzeniem, które zostało zamieszczone na brytyjskiej stronie agencji Weber Shandwick.

Jeżeli wspomniane teksty wzbudzą Twoje zainteresowanie i chciałbyś dowiedzieć się więcej o Nauce Zaangażowania – na przykład jak się rozwija, jaki ma wpływ na wybrane sektory, marki lub gałęzie przemysłu – skontaktuj się z Adamem Mackiem, Dyrektorem ds. Strategii na region EMEA w Weber Shandwick. Weber Shandwick ma jeszcze sporo do przedstawienia!