NOREENA HERTZ O GENERACJI K PODCZAS EUROBEST

środa 12 października, 2016

NOREENA HERTZ O GENERACJI K PODCZAS EUROBEST

Colin Byrne, Dyrektor Generalny Weber Shandwick na obszar Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki, będzie rozmawiać z uznaną ekonomistką, autorką oraz strategiem – profesor Noreen Hertz na temat jej przełomowych badań nad generacją K podczas Eurobest, festiwalu twórczości europejskiej.

Noreena Hertz jest redaktorką ekonomiczną ITN’s. Profesor prowadzi odczyty na takich wydarzeniach jak TED czy też Światowe Forum Ekonomiczne. Jej badania obejmują osoby w wieku 14-21-lat, czyli tzw. rodzimych użytkowników social mediów, których nazwała Generacją K. Według prof. Hertz są oni czymś więcej niż tylko „młodszymi Milenialsami”: mają zupełnie inny sposób myślenia, ukształtowany poprzez dorastanie w czasach międzynarodowego terroryzmu i globalnej recesji.

Ci młodzi ludzie są już na rynku, mają dużą siłę nabywczą, a także posiadają odmienne wartości, przekonania i zachowania niż poprzednie generacje.

Sesja „Dlaczego marki muszą dostać się pod skórę Generacji K” opowiada o tym, jak zrozumieć Generację K oraz jak ją zaangażować i uniknąć jej wyobcowania, co ma kluczowe znaczenie dla funkcjonowania marek w przyszłości.

Szczegółowe informacje o sesji Weber Shandwick, zaplanowanej na godzinę 13:00 w dniu 2 grudnia znajdziesz tutaj.

Eurobest odbywa się w dniach 2-4 grudnia 2016 r. w Rzymie.