Marta Paleczna

Marketing Communications Director

Marta posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży i specjalizuje się w prowadzeniu międzynarodowych, ogólnopolskich i ponadregionalnych kampanii wykorzystujących różne narzędzia PR i marketing, w tym działania promocyjno-reklamowe w Polsce i na wielu rynkach zarówno dla sektora publicznego (polskiego i brytyjskiego) jak i firm komercyjnych.

Do jej obowiązków należy projektowanie i realizacja dedykowanych kampanii komunikacyjnych, opierających się w zależności od potrzeb klienta o podstawowe działania PR, poprzez zaawansowane kampanie po kompleksowe rozwiązania wykorzystujące różne narzędzia PR i ePR oraz promocję, reklamę zewnętrzną, reklamę w prasie, telewizji i internecie, product placement, patronaty, akcje niestandardowe, kampanie internetowe, w tym media społecznościowe, sponsoring, a także zarządzanie wizerunkiem marki (brand management).

Marta prowadziła zarówno polskie, jak i międzynarodowe projekty dla klientów z następujących obszarów: sektor publiczny (instytucje rządowe, infrastruktura drogowa i ochrona zdrowia), lotnictwo, rynek modowy, rynek telewizyjny, FMCG, nowe media i inne.