INNOWACJE NADAL W CENTRUM UWAGI WEBER SHANDWICK

środa 02 listopada, 2016

Nieustannie poświęcamy naszą uwagę innowacjom. Publikacja „Przełamując bariery” jest analizą w jaki sposób ewoluują innowacje w branżach kreatywnych. Maja Pawinska Sims, Weber Shandwick EMEA, wskazuje sześć najważniejszych elementów, które dzięki wykorzystaniu danych i najnowszych technologii, pozwoliły stworzyć nagradzane kampanie dla kreatywnych marek.

Pawinska Sims w swoim tekście pokazuje proces dojrzewania mediów społecznościowych, cyfrowych i rozwiązań mobilnych. Poddaje także analizie kluczowe wnioski z tegorocznego Lions Innovation Festival w Cannes; wpływ rozwoju wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości oraz wykorzystanie materiałów wideo realizowanych w technice 360O. Praca dla marek wykracza znacząco poza komunikację, stając się częścią rozwoju firm, nowoczesnych struktur i form współpracy. Jednak najważniejszym elementem jest nie tylko nastawienie się na innowacyjne myślenie, ale przede wszystkim są to utalentowani ludzie.

Pełna treść artykułu dostępna jest tutaj.