IKONA RYNKU REKLAMY HUGH BAILLIE NOWYM SZEFEM ZESPOŁU ZAANGAŻOWANIA STRATEGICZNEGO WEBER SHANDWICK

poniedziałek 21 listopada, 2016

Hugh Baillie został mianowany szefem Obsługi Klienta oraz Zaangażowania Strategicznego w regionie Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki, z siedzibą w Londynie. Poprowadzi on stale rosnący zespół specjalistów składający się z ekspertów w dziedzinie kreacji, analizy, planowania, twórców treści oraz strategów mediów społecznościowych z całego regionu.

„Jako najczęściej nagradzana agencja PR podczas Cann Lions, cieszymy się, że ktoś tak kreatywny oraz doświadczony jak Hugh dołączy do naszego zespołu” – powiedział Colin Byrne, Prezes Weber Shandwick UK & EMEA. – „Jego doświadczenie w pracy dla najlepszych światowych marek w tworzeniu kreatywnych, wielokanałowych strategii opartych na zaangażowaniu z pewnością uczyni go osobą, która skutecznie poprowadzi nasz rosnący zespół kreacji oraz strategów z działu marketingu, mediów cyfrowych i tradycyjnych”.

Przed dołączeniem do Weber Shandwick Hugh Baillie był Dyrektorem Generalnym w FullSix. Posiada bogate doświadczenie reklamowe, obejmujące pracę w Grey, Saatchi & Saatchi, BBH oraz Ogilvy & Mather. Obsługiwał m.in. takich klientów jak: Unilever, American Express, Ford, Motorola, Diageo, British Airways i Gillette.