FIRMA WEBER SHANDWICK WPROWADZA WPFORGLASS

poniedziałek 09 grudnia, 2013

Firma Weber Shandwick opracowała wpForGlass – nową innowację, która jest pierwszą tego rodzaju wtyczką pozwalająca użytkownikom Google Glass na publikowanie bezpośrednio na blogu WordPress w technologii własnego hostingu. Stworzona przez zespół ds. innowacji firmy Weber Shandwick prowadzony przez Ozzy’ego Farmana, Dyrektora Departamentu Technologii i Innowacji oraz Grega Swana, Dyrektora Departamentu Innowacji Marki oraz Strategii wpForGlass jest wtyczką oprogramowana open-source  obecnie dostępną do ściągnięcia dla wszystkich użytkowników Glass Explorers.

Mashable to pierwszy serwis, który zwrócił uwagę na innowację wpForGlass, odnotowując, w jaki sposób ta nowa technologia daje organizacjom medialnym oraz blogerom możliwość przesłania oraz aktualizacji zawartości – takiej jak historie, zdjęcia oraz filmy video bezpośrednio poprzez oprawkę okularów w czasie rzeczywistym. „To znacznie prostsze niż wyciąganie telefonu lub kamery po to, aby zrobić zdjęcie, które od razu chcemy wysłać online” powiedział serwisowi Mashable Ozzy Farman.

wpForGlass jest najnowszym przykładem długiej historii innowacji firmy Weber Shandwick dedykowanej dla wsparcia klientów w erze zaangażowania. Inne tego typu rozwiązania innowacyjne to na przykład:

  • FireBell – nasza nagrodzona firmowa aplikacja pozwalająca klientom na uczestnictwo w czasie rzeczywistym w symulacjach kryzysu przeprowadzanych w bezpiecznym, pozainternetowym środowisku;
  • Mediaco – nasza jednostka tworzenia zawartości oraz dystrybucji stworzona w celu całościowego podejścia do problemu publikacji; oraz
  • Go Live – nasza produkcja w czasie rzeczywistym oraz możliwość podglądu obejmująca storytelling na żywo, tworzenie audycji wysokiej jakości oraz dystrybucję społeczną, poszerzająca zasięg wpływu nowych klientów.

W swym artykule na temat “Rethinking Real-Time in the Age of Glass” Greg Swan opisuje implikacje technologii zaawansowanych gadżetów takiej jak wpForGlass dla marketingu w czasie rzeczywistym. „Ponieważ więcej konsumentów publikuje treści i zapoznaje się z nimi „w biegu”, przy użyciu smartfonów, smart zegarków i smart okularów, poszczególne marki będą zmuszone do zaadaptowania swego poglądu na czas rzeczywisty i rozwinąć swoje strategie publikowania treści”.

Ponieważ Google Glass oraz inne wysokotechnologiczne gadżety przechodzą od pierwszych użytkowników do użytkowników masowych, firma Weber Shandwick patrzy przyszłość na kwestię rozwiązań w technologii zaawansowanych gadżetów jako na kolejną granicę w publikowaniu w czasie rzeczywistym. Aby dowiedzieć się więcej na temat wpForglass oraz ściągnąć wtyczkę, należy wejść na stronę http://labs.webershandwick.com/.

Obraz zamieszczony dzięki uprzejmości Teda Eytana.