FESTIWAL SPIKES ASIA: WEBER SHANDWICK POKAŻE JAK CHINY ZMIENIAJĄ GLOBALNĄ KOMUNIKACJĘ

piątek 25 sierpnia, 2017

Już we wrześniu Lydia Lee z Weber Shandwick pojawi się na scenie podczas azjatyckiego festiwalu branży kreatywnej Spikes Asia. Jej wystąpienie jest częścią corocznego cyklu spotkań związanych z Ascential Events, w tym Cannes Lions, Eurobest oraz Dubai Lynx.

Sesja „Obietnica wschodu – Jak Chiny przekształcą globalną komunikację” jest częścią serii Market Focus zaplanowaną na pierwszy dzień Festiwalu. Lydia przeanalizuje procesy, które doprowadziły Chiny do przeobrażenia się w najbardziej zaawansowany i zyskowny rynek e-handlu oraz gospodarkę społeczno-rynkową na świecie. Przyjrzy się także obecnym tendencjom, które prowadzą do wzrostu gospodarczego i przejścia od stereotypu marek „me too” do światowych innowacji komunikacyjnych.

Uznana za jedną z 40 kobiet w Azji, których karierę warto śledzić, Lydia Lee jest szefem strategii i wiceprezesem zarządu Weber Shandwick w Chinach oraz szefem działu technologii Weber Shandwick w regionie Azji i Pacyfiku. W 2015 roku została uznana przez Hot Topics za jedną ze 100 najbardziej wpływowych PR Executives na świecie.

Szczegóły nt. sesji Weber Shandwick, zaplanowanej na 12.00, 27 września br, dostępnej są tutaj.

Festiwal branży kreatywnej Spikes Asia odbędzie się w dniach 27-29 września.