EUROBEST: ODWAŻNIE IŚĆ NAPRZÓD

poniedziałek 02 października, 2017

Colin Byrne, UK & EMEA CEO Weber Shandwick, wystąpi na tegorocznej edycji Europejskiego Festiwalu Kreatywności eurobest.

W przemówieniu “Odważnie iść naprzód tam, gdzie żaden człowiek wcześniej nie dotarł” Colin opowie o swoich czterech dekadach w public relations, współpracy ze światowymi liderami, takimi jak Tony Blair czy Książę Karol, oraz o największych globalnych markach. Powie również, jak cyfrowa innowacja, przewrót na rynku mediów oraz takie festiwale jak eurobest czy Cannes Lions wpłynęły na branżę i jakie wyzwania wciąż przed nią stoją. Wystąpienie będzie moderowane przez Jane Martinson, felietonistkę i byłą edytorkę Guardiana.

Colin poprowadzi również dyskusję na temat różnorodności w przemyśle branży kreatywnej razem z Indy Selverajah, dyrektorem kreatywnym w Weber Shandwick. Indy zaczynał swoją karierę jako artysta, jego prace trafiły do wybitych londyńskich galerii Barbican i Serpentine, a także do nowojorskiego muzeum sztuk pięknych Whitney Museum of American Art. W 2011 roku napisał scenariusz do programu komediowego emitowanego na antenie Channel 4, pod tytułem “Ain’t It Funny Being Coloured?”, bardzo dobrze ocenionego przez Guardiana. W zeszłym roku Indy zajął się organizacją 8 and Rising – inicjatywy mającej na celu zachęcanie młodych ludzi ze środowisk mniejszościowych do podjęcia pracy w branży kreatywnej.

W tym roku eurobest po raz pierwszy odbędzie się w Londynie i, podobnie jak jego siostrzane festiwale – Cannes Lions, Dubai Lynx i Spikes Asia, będzie opierać się na czterech głównych filarach, czyli na świętowaniu, nauce, networkingu i inspiracji. W ciągu trzech dni przyszłościowe motywy festiwalu będą wyraźnie dostrzegalne podczas licznych przemówień, warsztatów i gali rozdania nagród.

Festiwal eurobest odbędzie się w dniach 28 – 30 listopada.