CZY MARKI SĄ GOTOWE PRZENIEŚĆ WIRTUALNY ŚWIAT DO RZECZYWISTOŚCI?

czwartek 28 kwietnia, 2016

Zainteresowanie wirtualną rzeczywistością stale rośnie – angażują się twórcy treści i platform oraz producenci okularów i hełmów 3D, a nawet nowi partnerzy technologiczni. Czy marki są w stanie sprostać skomplikowanemu zestawowi wymagań, by opowiedzieć pociągającą historię?

Patrick Chaupham, EVP, Creative Technology Strategy, Weber Shandwick oraz Adam Clyne, Head of Digital EMEA, wystąpią w trakcie tegorocznej edycji Holmes Report Szczytu Innowacyjności In2 dla regionu Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. W Berlinie, 25 maja, zastanowią się nad skutecznym budowaniem historii (ang. storytelling), w kontekście pojawiających się możliwości technologicznych, partnerstwa marek oraz skomplikowanego pejzażu społecznego i cyfrowego.

Weber Shandwick po raz kolejny ma przyjemność sponsorować już trzecią edycję wydarzenia.