NOWY ŚWIAT, NOWY RODZAJ AGENCJI

Witamy w “erze zaangażowania”. Nowej dla niektórych – ale nie dla nas. Podczas gdy dla wielu marketerów oraz agencji jest to czas niepewności, to dla nas jest to coś oczywistego: angażowanie odbiorców jest czymś, co robiliśmy i robimy od samego początku.    Jeśli się angażujemy – to znaczy rozmawiamy. Jeśli się angażujemy – to znaczy inspirujemy zwolenników. Jeśli się angażujemy – to znaczy wprawiamy coś w ruch. I zasadniczo to właśnie zawsze robiliśmy. I będziemy robić.

W firmie Weber Shandwick chodzi nam wszystkim o zaangażowane myślenie. To pomaga określić naszą kulturę, nasze interakcje z klientami oraz współpracownikami. Kliknij, aby dowiedzieć się więcej o „Zasadach angażowania” (“Rules of Engagement”) w firmie Weber Shandwick

Czym jest angażowanie? Dlaczego jest ono ważne? Co oznacza dziś dla różnych marek? Zarządzający firmą Weber Shandwick  dzielą się spostrzeżeniami na temat tego, w jaki sposób angażowanie może być definiowane i stosowane w tej nowej erze public relations.

Manifest

Angażujemy  – zawsze.

Prowokujemy, działamy oryginalnie, zaskakujemy – zawsze.

Zaczynamy  konwersacje, dostarczamy informacji, przyciągamy uwagę, sprzedajemy, bronimy reputacji, budujemy marki – zawsze.

Wierzymy we wspieranie działań – zawsze.

Wreszcie – trzymamy się razem i pracujemy razem  – zawsze.

Motywują nas nasi klienci i ich sukcesy – zawsze.

Jesteśmy zdeterminowani, aby odnosić sukcesy, poprawiać swoje działanie i być najlepszymi  – zawsze.

Zawsze tacy byliśmy i zawsze takimi będziemy.

Weber Shandwick. Angażujemy. zawsze