ADAM CLYNE GOSPODARZEM PANELU DYSKUSYJNEGO IN2SUMMIT W LONDYNIE

środa 15 kwietnia, 2015

Forum In2Summit powraca do Londynu już w połowie maja. Tematem przewodnim wydarzenia będzie wpływ innowacji na komunikację w erze zaangażowania. Gospodarzem panelu dyskusyjnego będzie Adam Clyne, szef działu digital na region EMEA w Weber Shandwick, a jego rozmówcami: Jamal Edwards MBE, założyciel i CEO SB.TV Global, znany ze swojej działalności na portalu YouTube, Heather Mitchell – szefowa działu Global Brand PR & Social Media w Unilever Hair Care, Rob Dembitz – dyrektor ds. rozwoju korporacyjnego w Lions Festivals i przewodniczący Lions Innovation oraz Tom Beckman – dyrektor kreatywny agencji Prime. Panel „Kreatywność Bez Granic: swobodna dyskusja na temat zmieniającego się świata marek, komunikacji digital oraz innowacji” odbędzie się 19 maja w godzinach porannych. Szczegóły dotyczące wydarzenia, które odbywa się po San Francisco Innovation Summit, można znaleźć tutaj.